Mina mål innan år 2011 exploderar ut i fyrverkerier!

1. Gå ner till 55 kg!

2. Flytta till en 3 med stora rum och stor inglasad ballkong med plats för minibar och sådant. Med pojkvännen såklart!

3. Renovera lägenheten som vi vill att de ska se ut (Kostnad för renovering ungefär 250 000 kr) Kostnad för lägenhet högst 170 000 kr. He has the money!

4.Nya boobs!

5. Shoppa massor av nya skor,kläder,väskor allt till min nya garderob!

6. Förlova mig någon gång vid nyår eller jul med Älsklingen ;) Vet inte när, han ska överaska mig men vi har pratat väldigt mycket om de.

7. Resa utomlands till ett partyställe med tjejkompisarna!

8. Resa utomlands med pojkvännen.

9. Skaffa en hund kanske !

10. Komma in på realgymnasiet i västerås stylist programmet!

 

De var allt, höga mål va? haha men de ska fixas!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0