Uppsala.

I går åkte vi då flyg från hemstaden Kiruna till Västerås för att titta på visningen och de gick jätte bra. När vi kom till stockholm arlanda tog vi bussen till Västerås oc när vi kom dit kom mäklaren upp och hämtade oss. Han visade oss lägenheten och vi blev ännu kärare än vi varit hemma när vi tittade på bilder på den. Efteråt var han jätte snäll och körde oss runt stan och visade oss runt, de såg jätte fint ut och större än lilla Kiruna haha : ). Han släppte av oss vid bussplatsen och vi skakade hand och tackade.

Medans vi satt och väntade pratade vi om lägenheten och vad som händer sen när vi har flyttat till västerås, vi båda var överens om att vi kommer ta den om de inte blir allt för hög budgivning sen om de ens blir de. Bussen kom och vi åkte till uppsala till min syster. Jag var förväntansfull att träffa henne och hennes familj eftersom att jag inte har träffat dom på 1 år. Bussturen kändes som en evighet men de var de värt. När vi kom fram till min systers hus var jag så glad över att vara där att jag inte kunde sluta le. : ). Vi steg in och kramade alla speciellt min systers dotter Freja som är 8 år ung. Moster hade ju saknat henne sååå mycket<3.

Idag var vi och åt på resturang jag tog en pasta med oxfile, mmm smaskens var de. De var jätte trevligt och vi satt och pratade om utomlandsresor och om västerås och om lite dittan och dattan.

Nu sitter jag här och väntar på att jazzuzin har blivit fyld på vatten, de ska bli så skööönt att få slappna av och fundera lite på flytten som sker snart och på framtiden med älsklingen.

På måndag kommer min bästa kompis Ulrika till Uppsala från bollnäs så att hon kan följa med till västerås och titta på lägenheten en gång till, sen skriver jag och Micke anntagligen på kontraktet : ). Flytten sker den 15 juli mest troligt. De ska bli så spännande att flytta men också sorgset att lämna min familj som bor kvar i Kiruna, tur att jag har nära till min syster som bor i Uppsala och till några kompisar i bollnäs. De känns som en otrolig lättnad av ha dom nära i alla fal. Nu ska jag gå och bada i jaquzzin jag skriver senare kanske / Kram


De kommer komma upp lite bilder här i morgon!

Kommentarer
Postat av: Thea

Hejhej!

Just nu har jag en tävling i min blogg och det vore kul om du var med. Känner du för det så kom in och kolla om det kan vara av intresse.



http://snostilen.se/2010/july/tavling.html



Kram

Thea

2010-07-14 @ 12:11:01
URL: http://snostilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0