Nu är sommaren hääär!!!


 

 

webvoter-omröstning
Vilket badplagg tycker DU är snyggast?

1
10
11
12
13
14
15
2
3
4
5
6
7
8
9

Se resultat

 


Min favorit är definitivt nummer 1!!



10. 349 .-

11- 349:-

12. 349:-

 

 


10 saker man ska ha med till stranden!


1.Badkläder!

2. Strandklänning, kjol/linne!

3.Solskydd!

4.Handduk!

5.Filt!

6.Solglasögon!

7.Nånting att dricka!

8,Fika!

9.Sandaler

0ch viktigast av allt dina nära och kära!

 

 

 

Här har jag kämpat med att hitta dom allra snyggaste badkläderna för att tillfredställa er och för att hjälpa er hitta den bästa och snyggaste outfiten till stranden.


Tyvärr kommer jag inte få njutning av att använda nån av dom här pågrund av att jag varit lat med tränningen har du varit lat ?!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0