Shoes is a girls BEST friend!

Ända sedan jag fyllde 15 år har min passion till skor vuxit och nu 2 år efter så har jag blivit besatt av att köpa och köpa och köpa fler och fler skor. Jag kan inte gå och köpa ett par utan de slutar alltid med två eller tre par skor och tro mig de blir dyrt i längden men jag skulle aldrig köpa ett par skor som kostar för mycket då håller jag mig. De är först förra året och de här året som jag har börjat köpa mycket skor, för några dagar sen var jag och köpte tre par skor från Dojjan och jag älskar dom, ser fram i mot att använda dom i sommar : )


Här kommer bilder på mina nya fina skor som jag köpte för några dagar sen : )!


Komentera gärna vad ni tycker om skorna och vilka ni tycker är snyggast!

 


 


Dom här skorna köpte jag för några dagar sen + 2 par skor till som jag ska lägga upp här nedanför. Jag köpte dom här på Dojjan kostade 500 kr ungefär vilket inte är så farligt och märket som ligger bakom dom här ursnygga vita,somriga skorna är ännu en gång märket Duffy. Har inte hunnit gå i dom ännu men jag har testat lite att gå i dom och de känns bekvämt. Så ni som tycker dom är snygga kika in på skoaffären Dojjan och dra kortet ;)!




NEW!! <3

De här är ett par alldeles nya skor som jag köpte från Dojjan och dom kostade kring 400 kr. Märket Duffy ligger bakom dom som många av mina andra skor : ).

 

Dom är sköna att gå i enligt mig och dom passar perfekt nu till sommaren när man vill kunna gå långsträckor utan att få skav sår hela foten hehe..





Nya!! : ) SÅ GRYMT JÄKLA SNYGGA PÅ !! Lätta att gå i också! Köpt från dojjan!



 

 

webvoter-omröstning
Vilket par tycker du är snyggast?

svart vita med snörning.
Vita högklackade
Vita platta

Se resultat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0