Bröstförstoring..



När jag fyller arton har jag bestämt mig för att göra en bröstförstoring! Jag vill inte ha jätte bomber som till exempel Kissie hehe men jag vill ha stora som gör att uringningen blir lite snyggare och som gör att jag känner mig snygg. Jag vill ha ett par bröst som passar min kurviga figur perfekt och som inte är för småa eller för stora! Längtar till jag fyller 18 !


Lite mindre bröst än vad Heidi montag hade på den bilden vill jag ha! Tycker du dom är snygga? Komentera!!


Faktiskt tycker jag att små bröst är jätte fint mycket finare än för stora! Men ändå tycker jag att de ser konstigt ut på mig, inte för att jag har minimala!Jag tycker att man ska behålla sina bröst även om dom är små de är faktiskt fint! Men för mig blir de ändå förstoring!


Är de bara jag som tycker att Kissies bröst är alldeles för stora för hennes kropp? Komentera

Shopping och Mode

 

 


webvoter-omröstning
Vad tycker du om bröstförstoringar?

Bryr mig inte!
De är bara Bimbos som gör sånt!
De är okej ifal man inte överdriver!
Jag tycker de är okej i fal man har jätte små brös
Jag tycker de är Okej!
Tycker inte om de!
Vill själv göra en!

Se resultat
webvoter-omröstning
Vad tycker du är snyggast stora eller små?

Små
Stora

Se resultat
webvoter-omröstning
Äkta eller silikon? vad är snyggast?

Silikon
Äkta

Se resultat
webvoter-omröstning
Vad har du för storlek på brösten?

A
B
C
D
E
F
Mindre
Större

Se resultat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0