Lite fakta om mig!



Jag är då Amira, bor i en äcklig liten håla vid namn Kiruna. Jag är 17 år inte singel och trött på livet i Kiruna, vill härifrån så fort jag får chansen, blir väl efter sommaren nån gång så Västerås Hera I come. Har varit tillsammans med min nuvarande pojkvänn i över 1 och ett halv år och planerar inte att lämna honom dom närmaste 75 åren,Love him too much <3

Vill flytta till Västerås för att gå stylist utbildning, ja ni vet hår,smink,spa och sådant. Har drömt om att bli en stylist ända sedan flera år tillbaka och snart blir väl min dröm sann får jag hoppas. Ni kommer få se mycket före efter bilder på sminkningar och styling av hår,kläder och sådant på mina kompis modeller.. för de mesta.

Självklart har jag andra drömmar också som att få jobba med att inreda hus och lägenheter. Jag är väldigt duktig på de och ni kommer garanterat få se rum jag inrett däribland mitt och min pojkvänns hem som jag ska inreda med kärlek. En annan dröm är att bli skådespelerska har ingen aning om jag är bra på de men funderar på att börja gå teater när jag har fått ordning lite på livet.

Jag gillar att läsa böcker så boktips kommer också komma ut här på bloggen. Jag älskar att titta film så filmtips kommer med och spel tips.

Älskar mat, alldeles för mycket de senaste åren så nu har jag börjat träna och äta regelbundet och nyttigt. 55 kg here I come : ) Mina mat recept ska jag ju självklart lägga ut här och även matrecept som inte är mina egna men som ni kanske har missat.


Personligheten


Jag är en väldigt ärlig och omtänksam tjej. Jag är rolig och oftast glad och positiv. Min humor är så dålig att den blir bra har jag hört haha. Skrattar alltid åt mina egna skämt (Ja, jag vet). Jag är generös och gillar att dela med mig av de jag har. Jag älskar att hitta på nya spännande saker (Tyvärr går de inte att göra de när man bor i kiruna : /. ) Jag är en väldigt social tjej och älskar att träffa nya människor och älskar att ha folk om kring mig helst hela tiden haha. I skolarbeten och sånt gillar jag att jobba självständigt tycker de är skönast att få bestämma allt själv. Jag är väldigt envis och har hett temprament och är lat av mig också men de ska vi inte gå närmare in på haha. De var min personlighet de : ).


Intressen


Jag gillar mycket men här är en del saker.

Streetdance, rita manga, sjunga, skriva låtar, dikter och bloggar som ni lär märka, vill börja teater också men man får ju se, Titta film : )fotografera , vara med mina vänner, festa, boxning, styrke och konditions träning, datorn, shoppa så klart om man har pengar haha ; ), sminka andra, massera, laga mat, klippa hår, och läsa. : )




Det här är min blogg! Gilla den, gilla den inte!

Kommentarer
Postat av: Jag

Hej. Jag har startat en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in!



- Snygg banner.

2010-06-15 @ 10:51:44
URL: http://snostilen.se
Postat av: Søren Møller

Hey, jeg har set din blog og læst mange af dine indlæg og synes det ser super cool ud :)



Jeg blogger selv en del om tøj & mode og syns det er fedt at samle inspiration fra diverse modeblogs.



Jeg arbejder samtidig ved meinto.se / miinto.dk og vil derfor spørge dig om du har lyst til at blogge om et eller flere af vores produkter evt. de relativt nye Mos Mosh jeans eller lignende?



Glæder mig til at høre fra dig.

2011-10-28 @ 13:42:48
URL: http://www.meinto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0