Mycket att göra: (

Förlåt för att jag inte varit här och skrivit. Det har varit tråkigt för mig också att inte ha haft tid att skriva här men jag lovar att jag kommer tillbaka nu. Kanske ska berätta lite vad som står på och orsaken till att jag inte varit här och skrivit.


I inlägget "visning i morgon" kan ni läsa att jag var påväg till Västerås och titta lägenhet med min pojkvän och de är i precis den lägenhet som vi bor i nu :). vi flyttade in där bara 3 veckor efter att vi hade tittat på den så allt gick väldigt snabbt. Vi tog den för att de är en stor trea och man kan nog säga att de är en fyra för vi har en ballkong/loggia som är lika stort som ett sovrum. Jag älskar ballkongen för den är inglasad längst fram hela vägen och in till vardagsrummet, på sidorna är de vägg.

Eftersom att jag älskar, ÄLSKAR inredning håller vi på att inreda där nu. Vi har gjort klart Loggian nästan, de enda som fattas är fototapet på ena vägen och listerna har vi inte hunnit sätta dit ännu. Just nu håller vi på med hallen och den har tagit mycket tid av våran tid, allting har gått fel hela tiden. När vi skulle bygga vägg för en dörröppning som inte behövdes eftersom att vi hade två in till ett sovrum så gick det åt helvete för att min kära pojkvän inte lyssnade på mig när jag sa att han inte skulle ta playwood. Men de gjorde han än då, coh hur gick de? Jo åt helvete haha..Helt jävla buckligt och snett. Vi fick börja om. Sen har allt annat också gått åt helvete, tapeten har vi varit tvungen att ta bort i hela hallen och sen varit tvungen att spackla hela jävla skitet. Ja så är de men nu börjar vi vara klara och då ska ni få se bilderna från hur de såg ut före och hur de ser ut nu.

Jag har också sökt jobb där tills att jag kan börja skolan men de har inte heller gått så bra. När jag kommer hem från kiruna (Jag är och hälsar på för det har varit dopp i Lördags) så ska jag ut och söka jobb på hotell eller nån kläd/smink butik och så får vi se hur de går.

Ja juste jag ska åka till London på nyår med min älskling de ska bli skit mysigt hoppas bara att allt går som de ska nu så att vi kan åka :) men det tror jag nog.

För nån dag sen klippte jag och färgade mammas hår de blev så jäkla snyggt och alla kom fram och frågade vart hon hade varit och klippt och förgat sig och då svarade hon stolt att de var jag :). Bilder kommer komma in. Tyvärr tog jag ingen före bild men kan nog hitta en som visar hur hon såg ut innan.

Jag kommer sätta in lite bilder från doppet i morgon och så kommer jag ge ett boktips och ett film tips.

Kommer att skriva mer när jag kommer hem för jag har alla bilder på datorn där hemma! Kommer hem på Lördag föresten men då kommer jag att vara väldigt flitig framför datorn :)!

Kram på er alla och förlåt! Puss<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra♥

Hej! Fin blogg och härlig header. ^^ Ha en fortsatt trevlig dag.



Kram

2011-05-09 @ 21:09:19
URL: http://alexbloggis.blogg.se/
Postat av: Søren Møller

Hej



Super fin blog :) Kunne godt tænke mig en aftale med dig om at du måske ville lave et indlæg om Meinto.se mod et presentkort, kontakt mig gerne på email :)

2011-11-28 @ 14:23:27
URL: http://www.meinto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0